Din kundvagn är tom
Avancerad sökning
Tillbaka
Produkter och tjänster | 2013-03-20 11.03

Det här med bindningstider

Just nu debatteras det flitigt kring telekombolagens bindningstider, framförallt när det gäller mobiltelefoni. Bakgrunden är att både Konsumentverket och Post- och telestyrelsen i början av 2012 föreslog att regeringen borde se över de maximala bindningstiderna för telekomabonnemang.

Nu gäller diskussionen i första hand konsumentavtal och inte företagsavtal men diskussionen kan lätt appliceras på avtal som tecknas av näringsidkare. På Phonera vill vi att våra kunder stannar hos oss för att de är nöjda med våra tjänster, priser och vår support. Inte för att de är bundna genom långa avtal. Därför kan man som mobilkund hos oss välja maximal frihet utan bindningstid eller bästa möjliga pris med 24 månaders avtalstid. Våra mobiltelefoner är inte heller operatörslåsta så någon avgift för att byta operatör utgår inte för telefonen.

Läs fler blogginlägg