Avancerad sökning
Tillbaka
Nyheter | 2014-10-31 16.21

Phonera årets vinnare i SKI:s undersökning av kundnöjdhet inom fast telefoni


Ett steg närmare i kampen mot Sveriges nöjdaste företagskunder

Idag den 29 oktober har det offentliggjorts att Phonera ännu en gång har utnämnts av Svenskt Kvalitetsindex (SKI) till operatören med de nöjdaste företagskunderna inom fast telefoni.
 
Undersökningen görs årligen av SKI genom telefonintervjuer med slumpvis utvalda företag och detta är den sjätte gången som Phonera tar hem förstaplatsen före Telia, Tele2 och övriga operatörer (tidigare vinster 2005, 2008, 2009, 2011 och 2012). Vi firar givetvis detta men låter det inte stoppa det dagliga arbetet och kampen för Sveriges nöjdaste kunder inom samtliga tjänster som vi erbjuder.

"När nyheten nådde oss blev vi givetvis väldigt glada. Vi är en organisation under ständig förändring som jobbat hårt och fokuserat under året med att förbättra kundupplevelsen i vår kundservice." Det säger Robin Lindholm, Teamleader på Phonera Kundservice.

Robin fortsätter "Några axplock av det vi gjort har varit en mängd nyrekryteringar som har inneburit ökad kompetens i arbetsgruppen, vi har ändrat i organisationen, jobbat aktivt med tonalitet och även ett väldigt lyckat arbete med tillsatta teamledare såväl som tagit ett grepp om vår återkoppling. Vi är inte på något sätt tillbakalutat nöjda med resultatet i årets SKI-mätning men ser det som en markör, ett viktigt kvitto på att vi är på väg i rätt riktning. För vår del fortsätter resan inte bara mot att ha telekombranschens nöjdaste kunder utan att även bli det självklara valet för kunder, ägare och medarbetare."

Phonera SKI vinnare 2014

Läs fler blogginlägg