Din kundvagn är tom
Avancerad sökning

NOINDEX,NOFOLLOW has to be removed from this page

Kontakta Kundservice!

Du kontaktar oss enklast via vårt interaktiva webbformulär. Vill du hellre maila oss direkt eller ringa, hittar du kontaktuppgifter och övrig kontaktinformation längst ner på sidan.

Mina företagssidor
Logga in på Mina Företagssidor och hantera fakturor, se dina avtal, spåra beställningar och ta del av unika erbjudanden och rabatter.

När du vill ha svar direkt!

Här får du hjälp med dina fakturafrågor, hitta inställningar, komma igång med ditt abonnemang och mycket mer. Om du inte lyckas lösa ditt problem kommer du automatisk bli guidad till rätt kontakt hos Phonera.

 

01. Börja med att fylla i dina företagsuppgifter:

  • (för kontakt och ev. SMS-avisering)

  • (om befintlig kund hos Phonera)

02. Välj sedan huvudområde och ett underområde i formuläret:

  • Ärende
    - Välj ärende -
    Avtal
    Adressändring
    Fakturafrågor
    Felanmälan
    Blanketter
    Frågor kring produkter och tjänster

* Obligatoriska fält

Maila din fråga

Om du vill maila oss direkt gör du det på kundservice@phonera.se

Ring till Kundservice

Ring gärna vår kundservice på 040-622 10 00 om du inte fått svar på dina frågor på annat vis. För att få bäst service när du ringer får du välja via knappval vad ditt ärende handlar om.

 

 

När är det lättast att nå oss?

Kundservice har öppet helgfri vardag kl. 8-17 men det finns vissa tider under dessa öppettider med mer belastning än andra. För att undvika att sitta i längre telefonköer bör du ringa vid våra lite mer lugna tider om du har möjlighet.

Viktiga telefonnummer - efter kontorstid
  • Spärra mobilnummer: 040-622 10 59.
  • Felanmälan av Fast telefoni-abonnemang: 040-622 10 75.
  • SLA/Journummer: Om ni har tecknat ett SLA, ring det nummer som avtalats.
När du ringer till oss

För att du ska få rätt hjälp så snabbt som möjligt, blir du ombedd att göra ett par knappval när du ringer in till vår växel. Detta är för att säkerställa att du kommer till rätt avdelning beroende på vad ditt ärende gäller. Du kan alltid trycka 9 för att höra valen en gång till.

Mina Företagssidor

Tänk på att du har möjlighet att se era fakturor, ändra till faktura via e-post (miljövänligt och kostnadsfritt), ändra adressuppgifter samt mycket annat på Mina Företagssidor.