
Mobilsurf för företag
Mobilabonnemang + surf = SANT
De flesta av våra mobilabonnemang ger dig möjligheten att surfa med mobilen.
Skulle du mot förmodan behöva lite extra kan du fylla på med Extrasurf.
Slut på surf?
Fyll på med Phonera Extrasurf!
Med tjänsten Extrasurf kan du smidigt beställa mer mobilsurf via SMS. När du har förbrukat din befintliga surf kommer du få ett varningsmeddelande att din surf är slut tillsammans med information kring hur du fyller på ytterligare surf.
Vad händer när jag förbrukat mitt månatliga datapaket?
Fr. o. m. den 15 augusti har vi nya mobilabonnemang med helt nya datapaket; 1 GB, 5 GB, 10 GB, 20 GB och 50GB.
Dessa datapaket är extra förmånliga eftersom vi har tagit bort debiteringen när du nått gränsen för den mängd data som datapaketet inkluderar. Vi har helt enkelt slopat spärren, och efter du förbrukat din pott så stryps hastigheten till 42 kbit/s och du surfar gratis så mycket du vill. Vill du återgå till normal hastioghet kan då fylla på Extradata för att återgå till full hastighet.
Behöver du spärra funktionen för dina medarbetare?
Har ni flera mobiler på företaget och önskar att spärra funktionen på vissa av dessa kan ni kontakta oss.
Hur mycket mobildata behöver jag egentligen?
Hur mycket datamängd du behöver beror på hur mycket du mobilsurfar och vad du gör när du surfar. Mängden data som går åt skiljer sig åt beroende på om du besöker en webbsida, tittar på videoklipp eller TV, lyssnar på streamad musik eller liknande.
För mer information om Extrasurf, fyll i vårt kontaktformulär eller ring kundtjänst på 040-622 10 00.
*Räknat på 30 dagar